Event Firmowy

ZAPLANUJ Z NAMI SWOJĄ KONFERENCJĘ

OD KAMERALNYCH SPOTKAŃ PO KONFERENCJE NA DUŻĄ SKALĘ !

Dlaczego Hotel**** Koronny?

  • doskonała lokalizacja umożliwiająca łatwy dojazd z wszystkich części Zamościa
  • duży bezpłatny parking
  • bezprzewodowy internet
  • widne sale o powierzchni: 600 m² oraz 70 m², zapewniające naturalne światło podczas nauki
  • możliwość dowolnej aranżacji sali
  • wyposażenie w profesjonalny sprzęt konferencyjny: rzutnik, ekran, nagłośnienie, flipchart
  • zaplecze gastronomiczne
  • zaplecze hotelowe
  • teren zielony umożliwiający integracje uczestników przy grillu po szkoleniu
  • noclegi dla max. 63 osób
  • pokoje wyposażone w: telewizory, mini-bar, zestaw powitalny do przygotowania kawy i herbaty, sejf

Rezerwuj