REGULAMIN HOTELU
Dyrekcja hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 12.00 w dniu wyjazdu.
2. Przyjmuje się, że pokój jest wynajęty na 1 dobę, jeżeli gość nie określił inaczej.
3. Warunkiem zameldowania jest okazanie ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość ze zdjęciem. (dowód osobisty, paszport). W przypadku odmowy okazania ważnego dokumentu tożsamości przez gościa, hotel ma prawo odmówić wydania klucza, bądź pobrania opłaty z góry za cały pobyt.
4. Przedłużenie pobytu powinno być zgłoszone w recepcji hotelowej przed końcem doby hotelowej, w dniu końca pierwotnej rezerwacji. W przeciwnym wypadku może zostać zastosowane dodatkowe obciążenie finansowe zgodnie z cennikiem.
5. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia najmu pokoju w miarę posiadanych możliwości.
6. Niewymeldowanie się z pokoju przez gości w dniu wyjazdu do godziny 12.00 będzie traktowane automatycznie jako przedłużenie pobytu.
7. W wyjątkowych sytuacjach, hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin trwania doby hotelowej, po uprzednim poinformowaniu Gości
8. Płatność za pobyt w hotelu uiszczana jest przy zameldowaniu lub jeśli są inne ustalenia, na koniec pobytu. W każdym przypadku dotyczącym opłat za pobyt w hotelu, zastosowanie mają warunki rezerwacji zawarte w potwierdzeniu rezerwacji jeśli zostało wysłane drogą elektroniczną.
9. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, hotel nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę.
10. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres za który została uiszczona opłata za wynajem.
11. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach 7.00–20.00. Przebywanie osób niezameldowanych po godzinie 20.00 oznacza zgodę osoby zameldowanej w pokoju na odpłatne dokwaterowanie tych osób wg aktualnego cennika dostępnego w recepcji.
12. W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody bądź krzywdy w czasie pobytu w pokoju osoby niezameldowanej, Hotel nie ponosi odpowiedzialności.
13. Hotel może odmówić zameldowania oraz przyjęcia gościa, jeżeli zachodzą ku temu przesłanki (tj. stan nietrzeźwości, stan odurzenia, niepełnoletniość-brak opiekuna prawnego).
14. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji hotelowej, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
15. W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia, za nieprzestrzeganie zakazu Hotel obciąży Gości karą finansową w wysokości 700PLN.
16. Hotel ma obowiązek zapewnić:
• warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa
• bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, w tym danych osobowych
• profesjonalną i uprzejmą obsługę
• sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa,
a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
• w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić ewentualne niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte
17. Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
• udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
• budzenie o wyznaczonej godzinie
• przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w hotelu
18. Hotel odpowiada wyłącznie za rzeczy oddane do depozytu hotelowego. W pozostałych przypadkach związanych z utratą lub uszkodzeniem rzeczy wniesionych przez Gości obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
19. Hotel zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu, przedmiotów wielkogabarytowych, których umieszczenie w depozycie hotelowym jest niemożliwe.
20. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia przez Gościa Hotelu pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, znajdujących się w posiadaniu Gościa Hotelowego bądź znajdujących się poza depozytem hotelowym.
21. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, który został pozostawiony na niestrzeżonym parkingu hotelowym.
22. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
23. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
24. Hotel zastrzega sobie prawo obciążenia karty kredytowej Gościa Hotelowego za powstałe szkody zarówno w trakcie trwania pobytu jak i po opuszczeniu obiektu przez Gościa.
25. Hotel, dla zabezpieczenia należności może skorzystać z prawa zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa Hotelu. W razie opóźnienia się z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi hotel może zaspokoić swoje roszczenia z rzeczy objętych zastawem.
26. Hotel zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy nie można nawiązać kontaktu z Gościem. Do pokoju ma prawo wówczas wejść pracownik hotelu w obecności drugiej osoby.
27. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 7.00. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych Gości.
28. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
29. W przypadku wywołania fałszywego alarmu pożarowego poprzez nieuzasadnione użycie przycisku ręcznego ostrzegania (ROP) lub zadymienie pokoju Gość zostanie obciążony karą umowną 1000 PLN. Kara zostaje automatycznie doliczona do rachunku hotelowego.
30. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na koszt Gościa pod adres przez niego wskazany po uprzednim kontakcie z obsługą Hotelu. Hotel przechowuje nieodesłane przedmioty przez 3 miesiące.
31. Gościom zabrania się wynoszenia poza teren hotelu przedmiotów stanowiących wyposażenie hotelu. (tj. ręczników, szlafroków, elementów wyposażenia itp.)
32. W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych, broni oraz amunicji.
33. Hotel akceptuje pobyt Gościa ze zwierzęciem domowym. Ze zwierzę obowiązują opłaty według cennika.
34. Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych.
35. Hotel może odmówić pobytu zwierzęcia ujętego w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne.
36. Gość ponosi wszelką odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez zwierzę przebywające na terenie Hotelu. Właściciele psów i innych zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez nich na terenie hotelu jak i w jego otoczeniu.
37. Hotel ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku, gdy Gość hotelowy zakłóca porządek. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
38. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług niezgodnych z kategorią oraz standardem proponowanym przez Hotel.
39. Reklamacja powinna zostać złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień przez Gościa hotelowego.
40. Wszelkie reklamacje w formie pisemnej należy składać w recepcji hotelowej.
41. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie po jej otrzymaniu przez hotel, a w przypadku kwestii spornych obowiązywać będą przepisy kodeksu cywilnego.
42. Administratorem Państwa danych osobowych jest HOTEL KORONNY w Zamościu.
43. Dane osobowe Gościa są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Gościem a Hotelem umowy o świadczenie usług hotelarskich. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych usług.
44. Brak podania danych osobowych przez Gościa uniemożliwia zawarcie umowy z Hotelem, jak również uniemożliwia wystawienia faktury VAT.
45. Dane osobowe Gościa przechowywane będą przez cały okres świadczenia pobytu Gościa w Hotelu, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych.